Η φωτογραφία μου
η μετανάστευση μπορεί να είναι προς άλλη χώρα,ήπειρο,στην ίδια σου τη χώρα,στο ίδιο σου το σπίτι...για λίγο,για πάντα...για λόγο ερωτικό,για λόγο οικονομικό...μπορεί να είναι πολλά...μπορεί να είναι ο λόγος.

Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

social network

Μπορεί κανείς να πάθει αρθρίτιδα από τη μεγάλη χρήση του πληκρολογίου του; Ναι,αν είναι κάποιας ηλικίας,κάνει ασταμάτητο τσατ στο skype(γιατί δεν έχει πάντα καλή σύνδεση ώστε να μιλάει) και είναι μετανάστης με αρκετούς φίλους επίσης μετανάστες σε διάφορα μέρη της χώρας του αλλά και του κόσμου...ναι τότε μπορεί!!
Το internet είναι ο καλύτερος φίλος του μετανάστη...εσωτερικού η εξωτερικού!Οσο και να το κατηγορούν για διάφορους λόγους...δεν ξέρουν! skype,msn,facebook,twitter,hotmail,gmail,chat,calls,video calls,blogs,google etc etc...παράδεισος!!
Κατεβάζω ταινίες κι ό,τι θέλω κι ας μην έχει το Νησί σινεμά,βιβλιοθήκη,περιοδικά κι εφημερίδες όταν δεν έρχονται τα καράβια για διάφορους λόγους...και φυσικά συναντάω τους αγαπημένους μου.


Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τα computer freaks του Harvard η οπουδήποτε βρίσκονται κι ανακαλύπτουν νέες μεθόδους επικοινωνίας και πληροφόρησης.

Να όπως αυτόν στην ταινία "social network". Το παραδέχομαι ότι αποταν μου έγινε γνωστή η μετανάστευση μου στο Νησί έχω και facebook κι ας το έχει πουλήσει αυτός στην CIA.(σκασίλα μου!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου